V nekaterih podjetjih, ki se ustanavljajo, ali pa tudi v zrelih podjetjih, ki imajo že utečeno dejavnost, se zanemarja pomen celostne grafične podobe. Največkrat se odločajo za izdelavo logotipa, na druge elemente zunanje podobe pa pozabijo. Zato je dobro vedeti nekaj pomembnih stvari, preden se prične z izdelavo logotipa.
Poglejmo primer najboljšega soseda. Mercatorjevo CGP boste verjetno takoj prepoznali. Okoli trgovin, v letakih, na spletni strani, tovornjakih, tiskovinah, oblačilih zaposlenih se prepletata rdeče bela kombinacija in povsod kraljuje veliki M. In tudi pri ostalih trgovcih je podobno Tuš, Hofer, Spar, Lidl in drugi imajo celostno grafično podobo do potankosti urejeno.
Celostno grafično podobo podjetja namreč sestavljajo vsi vizualni elementi podobe podjetja. Osrednje mesto seveda zaseda logotip. Logotip je narejen z namenom, da si ga ljudje zapomnijo, barve in dizajn logotipa pa nato uporabijo tudi za ostale grafične elemente, s katerimi se podjetje predstavlja navzven. Pri prej omenjenem Mercatorju boste povsod videli enak odtenek rdeče barve. chur single treff Ta je enak na logotipu in na vseh označevalnih tablah kot na oblekah zaposlenih. Ne, nikjer ne boste našli svetlo rdečega odtenka. Podobno je tudi font pisave in sloganov usklajen.
Pogosto pa se zgodi, da podjetja na CGP pozabijo oziroma se jim ne zdi dovolj pomembna. Logotip si še naredijo in ga vstavijo na glavo pisemskega papirja in spletno stran. altstetten seriöse partnervermittlung Na ostale vizualne elemente, s katerimi se predstavljajo obstoječim in novim kupcem, pa pozabijo. Zato je modra odločitev, da se z izdelovalcem logotipa temeljito pogovorite in pred pričetkom grafičnega oblikovanja sporočite svoje želje in razmislite, kje boste uporabili logotip in kje druge elemente logotipa, kot so vrsta pisave in barve. single frauen in bienne
Vsak dober oblikovalec vam bo že pri izdelavi logotipa naredil vsaj navedel podatke, katere barve je uporabil (CMYK, RGB, Pantone …), kakšna vrsta pisave je v logotipu in kako izgleda inverzna varianta logotipa. Če boste te elemente grafične podobe uporabljali, potem ste na dobri poti, da bo vaš videz usklajen. Z nekaj večjim vložkom pa si pri oblikovalcu zagotovite tudi pripravo drugih elementov celostne grafične podobe in tako kasneje prihranite veliko časa, saj so številni elementi grafične podobe že definirani. Vi pa se lahko posvetite svoji dejavnosti.